Ellas ogrusade planer!


Idag när vi var på lekplatsen fick Ella av vanten och känt på sanden ... kära nån! Där kunde hon ha legat fortfarande kanske för hon blev galet nöjd där hon låg!

På förskolan stannade jag en timme innan jag gick. Ledsen när jag gick och hon blev så glad när jag kom sen igen att hon nästan grät igen. Men det gick över snabbt och vi gick till lekplatsen. Nästan en timme på lekplatsen innan vi gick hem för att äta russin o päron och skära upp till kvällens middag (sallad, fast ella fick korv stroganoff).

Sen hann det bli en handlingsrunda också där vi liksom I PRINCIP blev påbackade när vi gick över övergångstället. Jag böjde mig ner för att titta in i bilen och banka på rutan. Nada reaktion från rövhålet i bilen!

Läggningen fortsatte med ett par nappkast och förhoppningsvis sover hon nu.

Fler bilder från idag finns på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0