DiplomatElla

Imorse ville ella prova leverpastej på mackan. Så hon fick lite lagom för en tugga. Hon tuggade fint och jag frågade om hon ville ha mer pastej. Ella svarar 'korv stället'. Korv istället.

Stannade nästan en timme på förskolan innan jag gick. David tog Ella o hon blev förstås ledsen. Men det gick nog över fort. Lite ledsen när jag kom också men då hade tydligen viktor blivit upphämtad precis ...
På tisdag ska jag lämna och gå direkt.

Efter förskolan åkte vi direkt hem o åt lite. Ella åt som en galning. Sen har Ellas päron dålig koll på när Ella bajsade sist så mossan testade det gamla knepet lägga-sig-bland-kuddarna-för-då-skiter-hon-alldeles-säkert-så-att-jag-inte-kan-somna! Det funkade ...

Lite youtube;ande i soffan o Ella blir sådär galet till sig! Rihanna först. Sen gärna Brittan med Womanizer. Dom följer hon bäst.

Sen kom fassan hem precis när vi satte igång med maten. Ella knödde i sig massa gurka men orkade ändå jättemycket mat!

Nu ligger Ella i sängen. Har kastat nappen ca 3 gånger och pratat mest hela tiden ...

Bilder finns, likaså filmer ... på sina respektive sidor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0