SmällkaramElla!

Idag har har Ella o hennes mossa fått Halmstadbesök ... det var Ellas fassas moster Cornelia o hennes Pigge! Cornelia hade en påse med pussel o skivor med sig ... så nu har Ella lite fler saker! (fastän Cornelia hade läst att jag ville sortera!)

Efter besöket blev det en stund på lekplatsen! Kallt väder ger massa kläder o trots lite tunna vantar så kom Ella in nästan lika varm som när vi gick ut.



O så vet nu Ella vad Puss är för något! ... sen innan är det ju välkänt med hur man slåss, knips o bits så detta var liksom ett steg i rätt riktning!

           

Kommentarer
Postat av: Moster-moster Cornelia

Hej på er!

Så kul o få se hur ni har det! Det var toppenfint. I like Carolines kikare i sovrummet and you know why :O)Nu är det bara kameran med DET objektivet som ska inhandlas...

Tack Ella för kramen jag fick när vi gick, jag o Pigge. Att du inte vill krama honom förstår jag, skägget sticks ju!!!

Pussen tar vi nästa gång!

Kramar till dej, mossan o fassan från ett kyligt Halmstad



2009-01-06 @ 00:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0