Tjusiga Ella!

Förskolan:
Jag var med hela dagen idag men ändå lite framsteg. Frukten äts i ett av rummen och Ella gick faktiskt med in utan mig. Dock hörde jag efter ett tag "Kramas" och så kom hon utspringandes o ville kramas. Men sen in en runda till innan hon kom ut igen o kramades och stannade kvar i lekrummet istället.

Sen serverades det dessutom lunch för barnen. En stol färre än vad det fanns barn så en fröken fick leka stol. Maten bestod av någon slags potatis- och baconplätt. Ella åt lite, med betoningen på lite! Men alla barnen satt fint på sina små stolar (vanliga vuxenstolar fast i miniformat då'rå).

Efter lunchen var dagens förskola slut och Ella fick sova i vagnen medans jag tog en lunch på Italienska Cafeet. Ella sov i en dryg timme innan hon jag väckte henne och resten av dagen har varit som ett jätteglad dag!

Under middagen på kvällen (korv o makaroner) sitter Ella o tittar på korven o säger "wow wow susigt"! Men sen är det bara korven hon äter hon får rysningar när hon får in en kall makaron i munnen!

Bilder finns på bilddagboken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0