Bussar, trästolar o Lisa!


image343
Såhär ljus är nya lägenheten...på morgonen!


McDonalds har både barnstolar o micro...så det utnyttjade vi idag!


Vi hade ju gått hela vägen in till stan för att hämta Ellas moster Lisa!


Fast sen tog vi bussen hem...o chauffören stängde dörren när vi höll på att gå ut så barnvagnen klämdes o jag utropade ett käckt Men Hallååå!

Ella tog en 1,5 timmes sovtid på fm...fick väcka henne till lunch! Efter att den hade intagits (vilket tar längre tid nu för tiden då Ella har kommit på att man kan göra så himla mycket mer än att bara sitta rakt upp o ner i barnstolen!) så packade vi ihop oss o gick ner till centralen. Jag plockade dock av mig mina ytterkläder efterhand för det var skeetavarmt i solen!
Ella somnade på vägen men vaknade käckt när Lisa kom! Lisa övertygades att hon var hungrig så Ellas mossa o moster tog vars en kebab...Ella fick smaka pitabröd! Gick sen vidare till McD så vi kunde värma Ellas egna mat.

Vi fuskade o tog bussen hem. Ella gnällde lite på vägen hem men kära barn, hon hade ju varit vaken i två timmar, klart hon måste sova! Så det fick hon så snart vi hade kommit hem.
Strax efter oss kom Ellas fassa hem...så Ellas päron stack till gamla lägenheten för att städa medans Ellas moster passade Ella.

När päronen var tillbaka övade Ella sig på att gå själv! Både till fassan o mossan. Hon verkade fatta grejen med att hon inte höll i någon...så det var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0