Boing!

Igår satt hon på golvet...såg att jag satt sidan om...o kastade sig bakåt! Hon har väl inte riktigt greppat att "sidan om" skiljer sig från "precis bakom"...lite tårar o lite blås o lite prat om annat så gick det över! Idag satt hon på täcket på golvet o vipps låg hon liksom åt sidan, ramlad både framåt o bakåt (??)...same procedure as last time!

Annars idag har vi varit upp om Gamlingarna som ju var hos (gammelmoster) Kajsa i England i flera dagar. Ella sov i vagnen utanför men vaknade upp lite tidigt så det blev lite gnälligt innan det var dags för middag.

Ella fick förstås en englandspresent...en jättefin vit o grön t-shirt (som jag kom på att den ligger kvar under vagnen o att jag säkert har glömt den tills imorrn). Ellas kusiner har också fått presenter men vi säger inte vad!

Ellas fassa har kvällsmöte så det har varit bara jag o Ella hela dagen o hela kvällen. Fast i 20 minuter nu på kvällen ringde Ellas mormor o underhöll lite! Ella lyssnar när vi sätter telefonen vid örat men vill förstås hellre ha den i munnen...men under tiden som jag pratade ljudade Ella fint sidan om!


The magnet place...

384148-312
Sicket roligt bord vi har här...genomskinligt! Den stången hon håller i räcker hon precis till att bita i...för vem kan motstå en sån stång?!


Hålla sig bara i en hand!


Magövning...


fortsättning...


Hajj hajj.


Ooooh, se nu flyger hon snart!


O så lite colareklam!


På promenad med gamlamormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0