Hanna, höna o Anni!

I fönstret finns det bilder på Ellas mostrar Lisa o Hanna och ibland tittar vi på dem o så säger jag namnen. Idag satt vi i sängen o Ella tittade upp mot bilderna så jag sa vilka som var på korten. O efter jag hade sagt Hanna så sa Ella Nanna!

Jättekul tyckte jag så då sa vi det ett par gånger! Senare på dagen råkade vi prata om Höna o då blev det också Nanna...men Hanna o Höna kan låta lite lika!

Sen kom jag på att Anni (Ellas faster) kan ju faktiskt också låta lite som Hanna. Det kan hända att Ella inte tyckte det ELLER så kommer hon ihåg en Anni mer (än vad hon kommer ihåg vem Hanna är) så då bara tittade hon lite mig som om hon väntade sig något mer. Men Nanna kan hon iaf!

För övrigt, såhär sista dagen i juni...samma kläder sista som första juni för Ella!



FILM  HÄR!


BILDER HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0