Måndagsgodis!

Dagen var bra...trots bristen på foto...vi fick melon o skinka hemma hos Gamlingarna! O ja, avokado också! Det blev liksom lite hallå när jag tyckte att det räckte för Ella... Det viktiga var ju trots allt att jag skulle få äta...tycker jag!

Sen somnade hon i vagnen, liggandes, utan napp o utan nåt gnäll alls...redig tjej!

Men sen då när det var dags för att sova för natten blev det lite mer gnäll istället...fast som vanligt är det inte så farligt men klart värre än vad vi är vana vid.

Ovan gäller måndagen...

Sen idag, tisdag...så orkade hon knappt en o en halv timme uppe innan hon ville sova o hon har nu sovit i drygt två timmar! Ni fattar att det är jobbigt det här med barn...

Kommentarer
Postat av: Hampus Schildfat

Hej hej! Jag är inte mycket av en bloggare men jag vet att många bloggare idag letar efter ett sätt att förverkliga sina digitala texter och bilder - det är mycket på grund av den efterfrågan som vi skapat Solentro.com - platsen där det är busenkelt att göra sin egen bok!

Tänk vilken gåva att ge Ella alla dessa texter samlade i en hårdbunden bok, vackert designad och av högsta kvalitet (när hon är gammal nog att läsa så klart)!

Tänk på att de digitala arkiven inte varar för evigt!

Lycka till med att bli Morsa of the Year!

Kram/Hampus

2008-01-15 @ 11:47:17
URL: http://www.solentro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0