Måndag hela veckan...

Måndag o dags för besök nummer två på babycaféet! Inte riktigt lika många barn o föräldrar som förra gången, men ändå väldigt många...
Men förädrar menas i princip mammor...två pappor...varav den ena var i vår grupp, satt sidan om mig o Ella i ringen! Av tiden i ringen så spenderade Ella säkert 90 % av tiden med att GLO på denna pappa...han var nog bara en halv meter bort så det var liksom ingen tvekan på vart hon glodde...

Fick flera komplimanger om hur bra Ella gick...ja, när hon höll mig i händerna...men fånig som jag är så kunde jag ju inte ta detta utan sa istället något med Jasså? Men hon kan inte vända sig...

Idag på vägen tillbaka från caféet så gick vi ner om stan o lämnade in två bilder för framkallning. En till Ellas mormor o en till Ellas mammas moster (Kajsa you know)...se om vi kan komma ihåg att hämta ut dem också!

Sen på kvällen fick vi tjusigt besök av gamlamorbor Nils o hans fru Lina! Nils o Lina ska bli föräldrar i sommar! Deras lilla barn ska ganska så bestämt heta Stina!

Inga bilder idag heller eftersom kameran är kvar i byn som rimmar på Tjuv...
Men hon hade nästan samma kläder idag som för exakt fyra månader sedan...eller samma o samma...byxorna hade hon idag! En annan grön body o ett par andra sockor, med halkskydd.

image173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0