I veckan...

I måndags kväll kom (gammelmoster) Kajsa till Sverige o på tisdagen fick vi äntligen träffa henne! Kajsa kom på förmiddagen för att passa Ella en timma medans jag fixade annat. Sen drog vi alla + Ellas gamlamormor, till stan. Ella var lite trött så hon sov sig igenom hela stadsbesöket inkl. fikan...
(nu var det ju så längesen det var tisdags så jag kommer inte ihåg mer)




På onsdagen blev det ännu mer umgänge med Kajsa. Nu tog vi oss hela vägen till Väla...med buss! Ella skötte sig förstås exemplariskt. Satt fint i vagnen o åt ordentligt när det var dags för lunch...redig tjej!

   

Å så idag, torsdag. Mycket happening o lite fokus på Ella...om det var därför hon var kinkig eller bara lite off rent allmänt vet jag inte. Men idag har hon tittat på när jag har lagat mat till henne o sen till oss! Å så har vi haft besök av Ellas faster o varit ute på promenad med henne. Sen har Ellas fassa kommit hem tidigt för han var lite förkylningssjuk. När vi var på promand sov sig Ella igenom den o missade då både Stuart Baxter o Lars Ohly! Ella kommer förstås inte ha en susning om vem dessa är när hon kan läsa...men ändå! Kameran hade vi inte heller med oss...

(dagens bild är tagen då Ella var ilsk så skulle jag visa faster Anni att Ella blir glad bara hon ser kameran...vilket hon blev men när kortet togs hände det något åt andra hållet)



(kan för övrigt inte se om bilderna funkar...men vi hoppas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0