Onsdag 071205

Idag fick Ella sin andra spruta för vad det nu är...
Vi var där kl 10 så vi tog det lite lugnt innan o vägde o mätte henne o sen lekte jag med nån liten grön tuppaktig sak medans sköterskan Kerstin fixade med sprutan. Jag ville inte heller titta o väntade hela tiden på ett skrik från Ella men istället kom det ett Klart, från Kerstin!

Vidare tog vi oss bort till Gamlingarna där även Kajsa fanns och som skulle passa Ella under dagen. Jag hann kränga två frallor med honung innan jag stack hemåt. Jag sydde lite på Ellas haklappar så nu är de äntligen alla klara. Vad Ella gjorde vet jag inte riktigt, men åt säkert!

Sen hämtade jag henne vid fyratiden o vi gick hem. Adam kom strax efter oss o sen fick dom två roa sig själva medans jag fick leka mattefröken!

Å när jag kom hem:


Kommentarer
Postat av: moster Lisa

Bilden förklarar allt!

Era principer om tv funkar underbart, hoppas ni håller lika hårt på godiset :)

2007-12-06 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0