11-12 sept. 2021

Plan: Martha till farmor och farfar, jag och Adam till Göteborg och Ella ha huset själv!
 
Verklighet: Martha hostar ...
 
Men det finns ju annat att göra än att åka runt till folk och ställe ... det går till exempel att cykla till folket och ställena. Så efter att ha lämnat Ella hos hästarna (Adam o Martha hemma) så packade jag upp cykeln och tog mig till Brunnby i regnet!
 
 
Nemen nemen, här växte det friskt!
 
Tillbaka hos Ella på Bella!
 
 
Nemen nemen! Vem fanns hos hästarna mer än Ella, jo Ella! Tjolahopp tjolahej!
 
Godinghänder!
 
Rätt mö snack!
 
Ny dag, samma cykeltur ... mer tomater, hallon och björnbär!
 
Men jag var bättre förberedd!
 
Efter cykelturen till Brunnby tog jag cykeln till Jonstorp och kollade läget med Inger. Vi tog en promenad och träffade på den här skönheten: Skogsödla!
 
 
Och idag firar jag och Adam 15årig bröllopsdag!

Kommentera här: