Lite mer av september, 2020

Ja, så har det hänt så himla mycket! Vi har ju både promenerat och varit på kalas ... hur hinner vi med?!
 
Vi mjukstartar med promenaden i Pålsjö skog, jag, Adam och Martha ... Ella hänger ju hos hästarna varje lördag och söndag. I pålsjö plockade jag vilda björnbär, sån lyx!
 
 
Lite dramatiska bilder på det. Just denna utanför den härliga gången där det växer en himla massa finfina klätterträd, mitt framför slottet!
 
Det syns ju tyvärr inte på bilden men det rök från denna stocken som då var blöt men som ju blev så himla varm så fort solen strålade på den ... coolt var det iaf.
 
Precis bredvid den coola stocken så ligger ju Pålsjöpaviljongen och eftersom det inte var någon kö så krängde jag och adam detta väldigt snabbt för att sen gå hem med martha så hon också fick lunch!
 
En dag verkar jag ha varit hos hästarna!
 
 
Ellen hade sitt 9årskalas på vår bröllopsdag och det tackar vi för, för kolla som vi firade!
 
Så här mysigt var det pyntat i uterummet!
 
Ellen verkade rätt nöjd!
 
 
Här sjunger vi för Ellen!
 
Andra sidan sjöng också!
 
 
En söndag tog jag o Martha en runda med bilen, bland annat till Brunnby där vi hittade en katt ..
 
 
.. och en himlans massa tomater!
 
 
Vi hittade inget fölk så vi fick tröstäta med massor av hallon och stora stora björnbär ... det gick bra!
 

Kommentera här: