En helg i september, 2020

En lördag hängde jag med Ella till hästarna ... då regnade det!
Men det stoppar ju inte en vädermänniska som mig, så jag fick med mig Inger på promenad. Inger valde att promenera på Svedberga kulle ...
 
 
Där hittade vi dessa UNDERBARA blommor! Pumpan är SKETASTOR, så bilden ljuger ...
 
Tillbaka efter promenad och pizzalunch, och möts av Ella på Bella! Efter ridturen så longerar hon och Idun Cirrus lite ...
 
Ny dag (söndag) och ny friska tag! Taaaa daaaa!
 
Denna dagen fick Ella prova Challe för första gången!
Jag tog mig en ny tur ...
 
Jag hittade inte de kelnaste fåren ... men ögat fick sitt!
 
 
Tillbaka från turen så väntar RutElla på mig! Eller det gjorde hon kanske inte men hon var där med Kalle när jag kom tillbaka! Mycket snack om hästar, farmor och Ellinor! Katt funkade att kalla på också.
 
 

Kommentera här: