24-25 oktober, 2020

Efter lite om och men så fick vi äntligen träffas! Pernilla, Hanna, Lisa och jag!
 
Jag tog fintåget och 1aklass ... dock ingen kändis, vilket gjorde att jag var den enda i sällskapet som inte fick kändisspan! Lisa åkte med Uno Svenningsson medan de andra två hängde med Jerka Johansson ... kul för dem!
 
 
Det är rätt så himla trevligt med utsikt!
 
 
Åkte förbi ett soligt Halmstad!
 
Äntligen framme!
 
Nemen, men står där borta och väljer mat?!
 
Alla snart mätta och nöjda!
 
 
Joråsåatte så jag har full koll på mig själv, kameran, speglarna och systrarna!
 
Roomie!
 
Lyxhotell!
 
Semesterbild!
 
Uppsamling!
 
Shopping!
 
Vajjert!
 
Kvalitetspromenad runt hotellet!
 
Cooling utanför hotellet.
 
 
Återigen - koll på allt!
 
Ah, lite koll!
 
Dääär är vi allihoppan!
 
Hanna - varför ska vi köpa biljett när vi åker kollektivt?!
 
Paragrafsystern - för att vi ska slippa betala 1500 kr i böter när kontrollanten stiger på snart!
 
Lättnaden ...
 
En råbiff ut ... en ny in och satt finfint i munnen!
 
Burrata?!
 
Smarrigt värre på Taverna Averna!
 
 
Vi gjorde stan också klart!
 
Här, på Järntorget gjorde vi den i flera minuter!
 
Pernilla på G!
 
Vintertiden är inte omslagen överallt ... men vi är redo!
 
Havsutsikten från hotellrummet!
 
Sketagod lunch!
 
Så najs!
 
Där bor jag ... ska bara ta en omväg innan jag cyklar hemåt!
 

Kommentera här: