Från slutet av maj till slutet av juni, 2020

Peace out!
 
Hälta maj, hälta juni ... då njöt jag av både doft och syn när jag på morgonen stod och väntade på bussen!
 
Sådana här blommor njuter jag också av!
 
Här låtsastittar vi med kikare ... för kikarna funkade inte.
 
Här dj:ar Martha vid utegymmet nere vid Gröningen! Hon brås rätt mkt på mig ... rytmen i blodet och sånt därnt!
 
Samma dag som dj:andet råkade vi gå förbi Rådhuset som hade öppet hus så där slank vi in en runda! På väggen i stora sammanträdessalen hängde stora tavlor och där hittade vi Ellas klasskompis mormor som minsann hade varit ordförande i Helsingborgs kommunfullmäktige!
 
Här firas nationaldagen av Kärnan medans vi mest hänger på en lekplats!
 
Här firar vi våra fantastiska barn som har jobbat finfint i skolan ytterligare ett år!
 
En dag hängde jag med Ella till ridningen och vem dök upp då?! Minsann, en till Ella och hennes pappa!
 
En dag ville Adam till Farhult ... då drog vi dit!
 
Vi gillar corny big!
 
På midsommarafton tog vi bussen för lite självplock av jordgubbar!
 
Det var vi och några familjer till som kämpade på med letandet ... och som fann!
 
En av våra favoritsysselsättningar ... busshållsplatsväntan!
 
Våra Godingar!
 
Denna då!
 
Här verkar vi tvinga i henne en glass ... stackars barn!
 
Jag har hittat en anna hållplats att vänta på, på morgnarna och där har jag denna ljuva utsikt!
 
Hon som tvingas i glass fick här i stället ett armband av sjögräs ... jo ja tackar!
 
Vi kallar det numera en tradition! Pizza vid havet när det är semester ... vilket Adam då har nu i tre veckor innan jag sällskapar dem!
 

Kommentera här: