Tantaläger, augusti 2020

Ja, årets tantaläger fick jag och Ella deltaga i! Först avlämning av Martha hos Ellen och sen drog jag och Ella till tvätteshallen för bad. Jag badade och Ella tittade på stenar? Så himla varmt!

Sen lägerdeltagande med fika, fix och ridning! Ella på Joy och jag på Bella. Om jag gnällde på vädret?! Det kan du tro att jag gjorde ... men jag galopperade!
 
 
Efter ridningen var det dags för mat och den intogs i Brunnby innan vi åkte till fåren med pappa. Solnedgången satt som en smäck!
 
Oj, där kom jag och storSnåffsan med två ggr, så kan det bli!
 
Efter en svettig natt var det dags för mer läger, men först bärplock och hundkoll!
 
Mer mat på lägret och på em blev även Martha avlämnad där så hon hann spela lite kubb!
 
Vi hann med ridning efter frukost också! Men då var jag så trött och gnällig så då red jag knappt ... oväntat!

Kommentera här: