Avslutning på juli, 2020

Som passningspresent för LillElla fick vi Guf (?) och det skulle vara smarrigt med varm choklad ... så jag gjorde varm choklad och förstörde nöjet med Guf för Martha. Osis, så då fick jag kränga nästan hela burken själv. Oosis!
 
 
Jag har fått göra fläta på Martha!
 
 
Sista ridlägerdagen bjöds på tårta, bakad av Wilma! Finfin för både öga och mun!
 
 
Jag fick också smaka fast att jag inte hade jobbat som nedan gäng!
 
 
Jag hjälpte till att släppa stora hästar på sommarbete ... så här glada och spralliga blev di.
 
 
Och så delade Marianne ut kuvert till alla sju sommarjobbare ... men kuvertet fick först öppnas nästa dag kl. 12 ...
 
 
Utsiktsnjut.
 
 
Dagen efter kl. 12 var vi på Linnea för att fira Sabines födelsedag!
 
 
Vi åt och åt!
 
 
Vissa tog ryggbiff o andra tog lax.
 
 
Och så blev det en massa snack!
 
 
Och sen körde jag ut Ella till hästarna, igen! I kuvertet stod det att det var samling kl. 14 med övernattningspackning!
 
 
Allmänna förhållningsregler ...
 
 
Vajjert.
 
 
Det skulle bli fri ridning med hoppning ...
 
 
Så det krävdes lite jobb ...
 
 
Jag skulle ju inte vara med så jag drog till bären!
 
 
Kvar var lägerdeltagarna som planerade hoppbana.
 
 
Jag tog mig runt bland blommor och bär!
 
 
Så blev det lite hängmattegung!
 
 
En far med hund rar.
 
 
Jag vete'nte vilket sädeslag ...
 
 
Här sitter två hundar i hirs medan ungdomen hänger med mobilen ....
 
 
Lassloss!
 
 
Ready Seth!
 
 
Öh, katten som har en misstänksam mustasch!
 
 
På vägen hem körde jag förbi lägret som hade full galopp med hopp!
 
 
Väder fick de också minsann!
 
 
Resten av familjen drog till Swedish Diner!
 
 

Kommentera här: