Sedan sist och så påsken så klart, 2020

Oj oj oj vad vi har hängt i grannkommunen ... utomhus känns lite mer coronasäkert!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick ett handskrivet brev! Misstänkte från Lisa men undrade varför hon skriver sånadär härliga brev ... men är du härlig så gör du härliga grejer tydligen!
 
I brevet varnade Lisa för att nedan paket skulle dyka upp och det var tur för redan nästa morgon låg det där! Gött mos tänkte jag och Ella!
 
 
 
 
På jobbet kan jag vara väldigt säker ... eller så kan jag välja att andas!
 
Vi fick med oss Marthas klasskmarat Siri hem en em!
 
"jag sover inte" ...
 
 
Faren vågade sig ut på sin födelsedag ... på coronasäkert avstånd.
 
Vissa lamm skiter i avstånd ... halleluja!
 
Katter ju redan som de vill ...
 
Jag krängde grönkål ...
 
Vi kom med på värsta påskäggsridningen!
 
Martha-Cornelia fick vi också med oss!
 
Påskdagen drog vi (och JÄTTEMÅNGA till) till Kullaberg!
 
 
 
Nedan bild ville martha att jag skulle ta!
 
 
 
 
Klent med klättring trots vår placering ...
 
 
En snabbis inom Krapperup också!
 
 
 
Oh, jag fick också färsk pepparrot med mig hem från Brunnby!
 
Annandag påsk var planerad för egentid med Honey ...
 
Jorå, det gick bra!
 

Kommentera här: