Saker i september, 2019

Jag har minsann gjort amerikanska pannkakor med tillbehör!
 
Jag och Adam har firat bröllopsafton ...
 
Vi åkte till hästarna en torsdag efter skolan! Ella tog Honey o Martha fick Rakel.
 
En uppvärmingsrunda ...
 
Ibland syns inte Molly för alla träd.
 
Marianna o Martha med varsin hund.
 
Pizza till kvällsmat.
 
Familjedag på Brandorama ...
 
Martha åkte själv brandbil!
 
Martha släckte brand med filt!
 
Sen cyklade vi vidare för födelsedagsshopping och ev ett besök på Godiskristallen.
 
Jag har hängt i Malmö med Martina en sån här dag!
 
Då åt vi en gräddbulle som skulle smaka lakrikts ... det gjorde den inte alls men var god ändå!
 
Vi har firat Adam 40årsdag på Pinchos!
 
Jag o Ella har varit och ridit ... det syns dock inte här.
 
Och så stack hon o jag till hästarna en torsdag till! En himla smidig dag när vi har hagar och bommar för oss själva! Ella red både Honey och Cirrus.
 
Kyss mig Honey Honey kyss mig.
 
Tvåhövdad häst?
 
Ett besök på Godiskristallen håller länge ... för barnen!
 
Samma väder, annan stad och annan Martina!
 

Kommentera här: