Lite augusti och lite september, 2019

Vi har gjort saker, både med och utan kamera ... Här följer lite blandat.
 
Jag, Adam och Martha drog en runda till Pålsjö skog där vi lyxade till det med lite lunch och träning!
 
Jag och Martha har lånat lillElla i flera timmar! Det var ett snoe att få ihop alla måltider och vila så vi hann i princip inget annat ... joo lite foto på gården, lite bad och lek! Sen fick vi meddelande om att hon hade somnat hemma tidigt på kvällen och på morgonen efter fick hon väckas av sina päron!
 
Här är lite mer från lekandet samt chipsmys och en övningsfläta på Ella!
 
Jag har fyllt år och blev då firad med sång på morgonen och en överraskningsmiddag på kvällen! Det blev mat på Paolos vilket var heeeelt ok mat! Jag och martha hann med lite sightseeing innan maten!
 
Sen har både Martha o Ella varit hos tandläkaren och båda hade fina tänder!
 
Idag har Adam haft rally så jag o barnen drog först till simhallen och sen vidare till Höganäs kommun för diverse aktiviteter ...
 
Ella fick rida lektion på Cirrus och Martha tog Honey på en skogspromenad! Första gången för Martha på Honey.
 
Vidare till Brunnby där Inger mötte upp för fika, fårklapp och bär- och tomatplock!
 

Kommentera här: