Slutet av juni, 2019

Då ska vi se. Vi börjar med lite bad för mig och Martha. Det var lite svalare nere vid havet än uppe vid oss så bara det blev vi svalkade av ... havet frös vi nästan i, men vi kämpade några minuter iaf. Innan vi gav upp och tog lite chips och dricka i stället!
 
Min sista jobbdag innan semestern firades med lite Yazhou, efter Marthas förslag. Ella firade med Stina genom att sova i hennes studsmatta! Våra stockrosor börjas slå ut och lyser härligt i kvällssolen!
 
E´re s´mester så e´re! Jag fixade värsta poolen för Martha som snabbt dök i!
 
Sen drog vi till Skälderviken för att hämta Ella. Gamlingarna var lite hängigare  än ungdomarna som kom på att de minsann ska städa i Trädhuset ... Sen drog vi hemåt och missade tåget så fördrev tiden vid stationen i Ängelholm!
 
Martha rullade i backe och hittade lite klättring. Sen blev Ella sur på mig så hon tog Martha och ställde sig långt bort på perrongen ... tji där fick jag!
 
Igår läste jag om att en isbrytare skulle besöka Helsingborg för att helsingborgarna i sin tur skulle få besöka isbrytaren (Atle)! Så jag och Martha nappade på den utflykten och klättrade högst upp i båten, 25 över vattenytan var vi då!
 
Där fanns annat skoj också! Martha satte boll-i-hål till exempel. Och hoppade i luftslott! Sen åkte vi hem och åt lunch med resten av familjen.
 
Just det! Denna sista junivecka har Martha fått löss ... är inte det en härlig erfarenhet så säg!

Kommentera här: