Mitten av juli, 2019

Jag och Martha drog ner för ett dopp, men det var mest Martha som badade ...
 
 
En dag drog jag och Martha till Båstad för att spana tennis ...
 
Vajjert och den godaste hamburgaren som Martha har ätit, i Båstad!
En annan dag råkade vi på en matmarknad nere i stan och drog i oss vår lunch där! Sen lunkade vi bort till utegymmet och Martha gjorde 100 situps!
 
Sen tog jag bussen ut till ridningen, där Ella var, för att hämta henne efter onsdagsridningen. Men det var så himla lång väntetid så vi tog med oss Maja för lite svalkande glass på Svanshalls krog!
 
Nere på stan igen där kommunen bjöd på käpphästhinder och jag bjöd på lite mellanlunch ... innan vid drog för att fira fyrpel-fyrpel med bio (Husdjurens hemliga liv 2 följt av Pinchos). Det lustiga är att förra registreringsskyltfirandet gjordes med Husdjurens hemliga liv 1!
 
Veckan efter åkte jag med Ella till Lerberget de två morgnarna som hon skulle jobba den veckan, så det blev långa dagar då ...
 

Kommentera här: