Slutet av januari, 2019

Oj oj oj!
Här händer det grejer, som jag glömmer att visa omvärlden.
 
Den färskaste av Ellor kom och besökte mig en helt vanlig vardag! Jag skyndade mig hem från jobbet så jag kunde få gosa lite med henne och konversera med hennes mamma! Hon är rätt lik sin pappa ... men ändå så välidgt söt!
 
 
Sen har Martha fixat koja i trädgården, myst med Adam och datorn och en helt vanlig dag fick hon ta med sig tre kamrater hem efter skolan!
 
 
Det har ju snöat några timmar också och då hann vi med grejer!
 
 
På helgmorgonen rusade jag nästan ut och skapade denna varelse helt själv. Den vita varelsen alltså. De två färgglada varelserna sidan om den vita skapelsen har jag fått hjälp med!
 
Sista onsdagen i januari ringer Ella mig från skolan på fm och meddelar att hon är sjuk. Jag ville ju gärna veta vilken sorts sjukdom men det var bara feber ... men vilken feber! Däckade Ella helt i två dagar! Vi var tvungna att ställa in ett restaurangbesök, så allvarligt var det. Men för att locka lite liv i henne och som tröst för uteblivit restaurangbesök blev det värsta fredagsmyset ...
 

Kommentera här: