Sista helgen i februari, 2019

Oj oj oj, här händer grejer! Vi både äter och umgås med fölk!

Vi mjukstartar på fredagen med Khai Mui i stan med Brunnbyfölket ... både gott och roligt! Martha var lite trött så hon och Adam tog bussen hem lite tidigare. Jag och Ella hängde kvar lite längre och sen cyklade jag hem och Ella fick skjuts. Döm om vår förvåning när Martha och Adam ännu inte var hemma ... så kan det gå!
 
Nästa dag drog Martha och Adam till Malmö för där cashade Martha in en födelsedagspresent: ett dygn med sin fassa och elektroniska apparater OCH få vara uppe så länge hon vill! Här skulle slås rekord! De åt på TGIF och sov på Scandic ... rekordet tog slut strax efter midnatt!
 
Under tiden fick Ella lite egentid hemmavid och jag blev underhållen av en tålmodig Martina! Vi åt klart på Ginger i omgångar ...
 
När jag var hemma var det dags att fixa mellomys och Ella visste inte riktigt vad hon skulle mysa med, men det blev lösgodis till slut iaf! Sen fick jag mysa med att fixa med hennes hår och då valde jag plattången och shoot va långt hennes hår blev! Sen fick hon ta Adams säng som klart kändes väldigt lyxig!
 
Söndag och vi packade ihop matsäck för flera timmar i hagen! Honey för Ella och Happy för mig ... jag ville ju inte slita ut Happy helt så jag lämnade snällt över henne till Anna (lillEllas mossa) så fick jag ta lillElla!
 
Elinor och Myran kom också dit så det vart lite av en släktträff!
 
Vi hittade en annan släktträff, bland nyckelpigorna! Sen blev det fika och Ellamys!
 
 
Måndag och jag skulle få passa lillElla! Och som jag passade! Vi började med att ta en promenad i selen för att hämta Martha. Det var väl inte lillEllas favoritaktivitet kändes det som men vi lyckades med uppdraget iaf. Martha var väldigt hjälpsam också och lite av en miniMe när det gällde att ta hand om bebis! Medan Adam fixade med avhoppad kedja fortsatte vi med underhållningen av bebis. Det blev mat, blöjbyte och rumpluftning! Vi sjung och gick rundor och till sist däckade lillElla ... och sov gott hos både mig och Martha innan hon blev upphämtad av sin mossa!
 
 

Kommentera här: