Mitten av februari, 2019

Martha har målat tavla, dansat Just Dance. Hela familjen har tagit sig ner till stan för biblioteksbesök och pizzalunch. Jag och Ella tog cykeln medan Adam och Martha tog bussen.
 
Sååå! Veckan efter att Ella hade tillfrisknat från långfebern så var det Marthas tur. Adam tog de 3 första dagarna sen kunde Sabine ta halva torsdagen innan jag kom hem och tog över fram till söndag (Adam var på rally i Karlstad). Mycket sovande blev det!
 
Jag tog det också lite lugnare när jag var hemma med Martha men det blir lätt långtråkigt! Så på söndagen gav jag upp och drog till hästarna!
 
Ella på Honey och Martha satt lugnt på Mimmi som i sin tur följde mig där jag gick!
 
Sen kom Sabine dit med god pannkaksfika som vi pausade med.
 
Honey fick snällt sällskapa oss. Sen hängde Martha med till Bjuv medan jag fixade lite med bommar för Ella o Honey.
 
Lite cavaletti innan hinder som Honey till slut orkade lyfta benen lite för.
 
När vi ändå var hos hästarna drog vi förbi Brunnby och klappade lite djur och snicksnackade lite med fölket där!
 
När vi kom hem hade Adam kommit hem redan och gissa om hela rallysällskapet hade däckat under dagarna i Karlstad. Yes, sir! Så nu är han hemma och Martha orkade inte med fritids så henne fick jag hämta hem igen på måndagen. Men lite promenerande har hon orkat med iaf!
 
Martha ville ena dagen skriva faktatexter, så då gjorde hon det! 
 
Men i morgon, torsdag, ska hon faktiskt få gå tillbaka till fritids!

Kommentera här: