Början av augusti, 2019

Vi avslutar juli med ett grattishjärta, lite blommor och klädsim för mig (paussim för Martha från en dag på ridläger)!
 
Den som väntar på en julklapp får ibland vänta lite väl länge ... men här kommer den!
Jag åkte en liten snurrkarusell som gick bra eftersom jag blundade men sen kom Vilda Musen och trots blund så mådde jag kräkilla ... men mådde bättre av en stor glass med strössel! Barnen var som galna i alla snurrkaruseller! Jag var som galen i hoppkudden!
 
Vi var i badlandet, det kom regn just när vi passerade ett passande tak! Vi körde vuxenlekplatsbana ... gick sådär!
 
Barnen gick barnbanan, hoppade i sele och åt glass!
 
Julia (och tränarTom) var med i Eskilscupen och kom till final! Vi hejjade på på finalmatchen där de vann silver!
 
Jag och barnen drog till Lomma för snack och bad!
Värsta lyxvärdarna!
 
Vi fick med oss Stella, Oskar och Anna till hästarna!
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter ridningen mötte vi upp Ellen, Lo och Anni på Pannkakasladan!
 

Kommentera här: