I mitten av mars, 2019

Vi mjukstartar med versioner av Martha: selfieMartha och hårbandsMartha. På selfien tycker jag att hon liknar Ella väldigt mycket, det är bara ögonfärgen som skiljer dem åt. Hårbandet har jag sytt ... ett av många! Vi såg såna när vi var på Väla och då sa jag lite käckt att såna kan minsann jag sy själv och så fick jag göra det. Rätt långtråkigt.
Sen har vi passat miniElla också! StorElla delar inte mitt intresse för småbarn men det gör Martha!
 
En tipsrunda i Pålsjö skog med matsäck! Matsäcken innehåll varm choklad och knäckebröd med mjukost. Adam hade förresten vunnit på förra veckans runda och fick nu hämta ut en nitlott. Nu är det bara jag som inte har vunnit ... märkligt!
 
Jag och Ella har invigt ridåret. Jag rivstartade med Happy ... det gjorde tyvärr inte Happy. Så lite fredagsmys och pyssel innan semestern började!
 

Kommentera här: