Kusinträff 2018

Kusinträffen i år hölls på Vilshärad fotbollsgolf! Anordnat av Pigge och Cornelia och alltihoppan vanns av bästa snedträffen: Peppe, Adam o Anni så de får äran att anordna nästa års träff!
 
Bästa laget rent poängmässigt?! Ja, mitt förstås :) Det var jag, Ella, Linda och de tre små pågarna Rasmus, Oliver o Eddie!
 
Endaste hole-in-one: Wilma så klart!
 
Efter spelningen tog vi oss vidare till Svenstorpsvägen för picknick och fika och gruppfotografering!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Oliver the ginger:

skriven

Hej Carro! Skitfina bilder ju! Fanns en på mig i collaget med Linda och Rasmus, tyckte den va så fin! Finns de möjlighet att du skickar den till mig enskilt? :)
Kramennn

2 Oliver the ginger:

skriven

Hej Carro! Skitfina bilder ju! Fanns en på mig i collaget med Linda och Rasmus, tyckte den va så fin! Finns de möjlighet att du skickar den till mig enskilt? :)
Kramennn

Kommentera här: