Början av november 2017

En liten sammanfattning av november, så här lång. November har faktiskt bjudit på fantastiska färger när molnen väl har öppnat upp för solens strålar!
 
 
Vi har spelat Uno, friserat varandra och medan Ella var på Astrids kalas passade resten av oss på att käka på Haket!
 
 
Ella hade inget kalas i år utan i stället tog hon med Stina på bio och lunch! I väntan på bussen övades det på hopp (Ella kanske övade på att hålla fram vänsterfoten?!?).
 
Övning ger färdighet!
 
Väl framme i stan blev det lunch på Max innan Paddington 2! Och efter att ha lämnat av dem på bion så festade jag till det med en Grönsakslandetsallad på Holy Greens!
 
 
Vi har vabbat för Martha och jag passade på att göra lite hemmagjort the. Så bankaka så klart! En liten olycka utanför fönstret och så njöt jag lite av nuet på Yogiboost!
 
Sen har vi hunnit med att tillsammans gå på bio, fast uppdelade! Ella o Adam såg Justice League medan jag och Martha kollade Paddington 2. Jag passade på att vila upp mig på bion medan Martha faktiskt somnade på bussen hem. Men väl hemma var vi båda pigga!
 
Slappesöndag med pyssel och spel. Städning, lite handling och matlagning hann vi också med! Jag hann frisera Ella (hon blev sen sur på mig och gjorde värsta tänkbara: tog ur snurrorna i håret och borstade!) :) Ella har också snöat in på slime som hon gör hemma. Detta var andra sorten slime som hon testade och det gick inte som planerat. Jag stekte äppleskivor i smör och kanel ...KÄRA NÅN va gott!
 

Kommentera här: