Efterhandskonstruktion?

Igår var det ett stort möte på jobbet.
 
Jag hade laddat med både kaffe och Pepsi ...
 
(Min förhoppning om en liten paus halvvägs in i mötet infriades inte ...)
 
Och så här i efterhand funderar jag fortfarande på några grejer från mötet:
- är det axelvaddar i den där kavajen?
- är inte den dära kavajen lite för stor just kring axlarna?
- borde inte han ha råd att fixa en kavaj som sitter snyggt om han nu tvunget vill ha kavaj?
 
Eftersom jag var så FRUKTANSVÄRT kissnödig så hade jag inte tid att stanna kvar att fråga ...
 
Tuvarr.
 

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Du påminner ju om MIG!! Blir så glad att läsa att du oxå tittar och hittar fashion mistakes ;) Visst är det kul?

Svar: Att vara som du är roligt! till exempel långa ben och laga mat :)
caroline

Kommentera här: