Vardagsperfektion!

 
Det är ju, som tur är, många roliga saker i vardagen också!
 
- Sängen till exempel! Tänker ofta på vilken tur jag har som bor så bra och har tillgång till en säng ... det är många som inte har det.
 
- Kamrater  (plural!) har jag också som är så himla bra! Snälla och omtänksamma ... det är inte alla som har såna kamrater.
 
- Åh, anställningskortet! Vi har ju ett nytt sådant, där jag ju inte fick med mitt fina ansikte, och det behöver liksom inte dras i en skåra för att öppna dörren utan kortläsaren känner av när kortet är nära! Sån jäkla lyx ... bara hålla upp plånkan och vipps är dörren öppen!
 
Så, idag är jag rätt mycket nöjdare!

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Jag är oxå glad över mitt boende och säng :)

Arbetskamrater (plural) har jag inte.... och inte heller något fiffigt kort... men jag har en orkidé på skrivbordet!

Svar: Men kamrater har du! Det är typ det bästa!
Orkidé hade jag också gärna haft!
caroline

Kommentera här: