Ämnen

 
- ja, igår somnade jag på jobbet. Jag försökte att inte göra det! Jag liksom vilade ett öga i taget (you know det där gamla tricket) ... men till slut vilade jag båda samtidigt. Sen fick jag tips om kaffe, det funkade utmärkt!
 
- morgonen gör jag en macka till mig och två mackor till barnen som de äter på förskolan. Deras mackor läggs, helst, i deras ryggsäck medan jag tar min macka i min väska. Mycket logiskt. Fram tills idag har jag varit lika förvånad varje morgon över hur bra jag har lyckats ... say no more?
 
- imorse när alarmet gick igång kände jag: "Hm, detta känner jag igen." En tråkkänsla liksom. Kändes inte så meningsfullt att gå upp och köra samma sak idag igen som jag har gjort det senaste halvåret ...
 
Jag ser ju väldans pigg ut med det öppna ögat?!

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Ekorrehjulet, vardagslunken...you name it, we all got it! Vill du bryta vardagen är du alltid välkommen upp till Götet igen :)

Svar: Tack!
caroline

Kommentera här: