Här händer det grejer!

Minsann om jag fått skriva lite på whiteboadtavlan idag!

Tavlan har naturligtvis en central roll för alla som jobbar på min avdelning ...


(töjp)

Sen har jag tagit emot viktiga samtal på min mobil, från övriga delar av landet!

Jag har tagit beslut på frågor som har inkommit via mobilen ...

Till slut har jag även bokat samt avbokat ett möte med chefen.


O o o, jag har faktiskt även tagit eget beslut på något som ska byggas på "magkänsla"
Visseligen ifrågasattes den känslan ...

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

OJ vad myckt det står på er tavla, ser ut som värsta matematiska formeln :)Här på Hitta har vi bara vårt namn och en siffra på tavlan...



Vad kul att din jobbmobil kommer till användning, låter spännande att ta beslut sådär via mobilen lixom. Och nä jag e inte ALLS avundsjuk längre...



Med tanke på alla beslut, magkänslor och aktivitet på whiteboard tycker jag verkligen att du är spindeln i nätet! Jag är jätteimponerad på alla sätt och vis av dig Caroline, och bara lite lite avundsjuk :)

2 caroline:

skriven

Tavlan kan vara framgooglad ... vår innehåller lite fler raka linjer!



Eftersom det är du och inte jag som blir månadens anställd meddetsamma var du än jobbar så ligger jag ganska mycket i lä ...

Kommentera här: