Dagens sanningar

bussen imorse hoppar jag av på hållplatsen som innehåller namnet på det företag jag jobbar ...
Får frågan från chauffören om jag jobbar det företaget? Jaaa? Då drog han upp en av våra produkter och meddelade att det var minsann det äckligaste han hade provat! Det smakade bara kemikalier!

Eh? Ja, det ska den inte göra för det är bara naturliga aromer, det står här på flaskan!
Sen följde en liten frågesport som jag försökte svara på och han upprepade hur äckligt det var.

Oklart vad han ville att jag skulle göra men jag rekommenderade honom att kontakta företaget för det kan ju ha blivit fel men det var inget jag kunde göra där ... NO SHIT!

Vad ville han ha ut av detta?!

---

Nästa är roligare.

Sitter och försöker lägga order i SAP när jag hör:

Kändisgolf ... Henke Larsson ... gamla minnen ... chefen

Helt oväntat släpper jag allt mitt fokus på SAP och visar min sociala sida!

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Åh, så du jobbar också i SAP...me too!

2 caroline:

skriven

Ja, jag kan ju inte så mycket än men det är själva jobbet att arbeta med det ... men det är bra, då kan jag alltid ringa dig!

3 Martina:

skriven

Det verkar som att det inte bara är i Malmö/Lund som busschafförer kan vara väldigt otrevliga och sura...



Nästa gång tycker jag du rustar dig för en frågesport om varför bussar inte håller tider, varför sätena är obekväma, priset har höjts och framförallt detta påhitt om kontantfritt!!!

Kommentera här: