Unga fröken?

Imorse när jag kom till jobbet och skulle stämpla in fick jag följande kommentar:

- Det var en intressant jobbklädsel! (med lite skratt) Ja, det fastnar ju inte i någon maskin i alla fall!
(jag vänder mig om mot personen och fattar ingenting men svarar:
- Nae.

Eftersom jag på jobbet måste ha en rock på mig så var det detta som syntes:


För övrigt jobbar jag med maskiner som dator (laptop) och skrivare ... de tyngre maskinerna går jag sällan i närheten av.
Just det, micron närmar jag mig vid lunchtid. Kanske var den som var farlig annars?

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Personen som kommenterade kanske trodde att du inte hade mycket annat på dig? (under rocken)



Jag tycker visst det är tunga maskiner du jobbar med...



....jag menar hur tungt är det inte att få en skrivare eller dator ovan på sig??

Kommentera här: