Los Holm?

Jag o min man planerar en liten semester till Stockholm i höst.

Innan vi dock kommer iväg har vi lite att diskutera...

T.ex.
om vi ska åka tåg, buss, flyg eller bil.

Det råder delade meningar om vad vi ska ta!

Jag vill bilen...

Men ikke! Min man upplyser mig om hur svårt det är att köra i Stockholm...
Jag antar att han har rätt för trafikproblem är ju inget den staden lider av...

Sen att min man inte hade några som helst problem att köra runt i Los Angeles...
Det är en heeelt annat sak!

Kommentarer:

1 faster anni:

skriven

om man får lägga sig i debatten,så lägger jag min röst på tåg. här följer motiveringen: miljövänligt,tidssparande,konfliktfritt (iaf jämfört med bilkörande),båda kan sova,det serveras mat,båda kan läsa,inga parkeringsavgifter,tågstationen är mitt i centrum (bättre jmf med flyg) etc...ja listan kan bli hur lång som helst.för mig är det ett självklart val.

2 caroline:

skriven

Du har så rätt så! Men hur lång listan än blir så kostar det FYRA tusen TRE hundra svenska kronor för mig o min man att ta oss fram o tillbaka...

Det är den enda nackdelen men för en "ekonom" så känns det hårt.

Kommentera här: