Different!

Dom vi hyr lägenheten av kommenterade, strax efter att vi hade flyttat in, att det var ju inte ofta man gjorde en sån riktig storstädning...

No Shit!!

Därav att de inte vet att man ska dammsuga UNDER soffor o fotpallar...där vi förstås hittade dammråttor modell STORA!
Därav att vi fick rensa avloppet i handfatet så att vattnet rann ner...
Därav att jag fick Vimma (Jiffa?) vasken i köket så det dära kaffebruna försvann...

Jag vet att jag är typ bäst på att städa o att alla inte har städning som huvudintresse men om någon annan ska flytta in...

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

1. Ascool tröja!
2. Världens äcklilgaste spindel...huhh..
3. Tom jag dammsuger under saker, rensar avlopp och skrubbar bort kaffefärg i vasken, de måste verkligen ha varit skitgrisar...
Kramar

2 Rebecka:

skriven

fan, jag lider med dig Monica... *harkel* Carro !! :-)

Kommentera här: