smågrejer?

* min man är på fotboll (hif mot vad jag fick för mig, örebro?) med sin kusin...så jag blir helt själv här hemma...med TVÄTTEN! som dessutom börjar först kl 19 o slutar kl 22...då borde jag sova!

* fick ett uppmuntrade samtal från kusin-häst-tjejens mamma...att kusin-häst-tjejen hade blivit lite besviken när jag inte skulle följa med idag! (men att flytta tvättdag 1 dag är okej...men 2, där går den tunna röda linjen!)

* jag har 3 arbetsdagar kvar!

* igår delades det ut en försenad julklapp...det var min man o hans syster som bjöd familjen på restaurang i helsingborg! det var som ett väldigt spännande restaurangbesök...lite: kommer det bli rätt mat, kommer vi får äta tillsammans, samtidigt? vi synade notan noggrannt...o minsann om de inte hade missat min extra cola!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

bara 3 dagar :O, har typ 10!

2 Syster Lisa:

skriven

*Man lämnar inte sin fru ensam med tvätten, och abssolut inte när hon är nästan höggravid!
*Nej, gränser och regler måste man sätta, annars blir det kaos! Även för kusin-häst-tjejen
*Åhh, det blev ju extra lyckat att ni inte behövde betal för din extra cola, då behövde det inte kännas dumt att du faktiskt beställde in den extra colan i alla fall!

Kommentera här: