romantiskt?

igår kväll när min man kom hem så frågade jag förstås om han hade längtat hem nu när han hade varit borta...
jaa, det är klart, menade han...

jaa, det är klart, menade jag, det är ju din spelvecka!

En stund senare så kommer han på att han förstås längtat efter mig o att han faktiskt inte alls behöver spela utan faktiskt kan umgås med mig!
jag blev lite småchockad men jag ifrågasatte ju såklart inte...

Efter spjälsängshämtning o matinköp så sitter min man vid datorn o kollar lite mail o så...men spelar inte! (så jag säger inget heller ang att umgås med mig)
 men kör han igång spelet så jag sa lite att Ååh, vad mysigt när vi umgås såhär lite på avstånd!

Genast kommer han bort o säger att jag ju inte sa något om att vi skulle umgås...JAG?! Men du sa ju själv...?

(läs inte detta som att jag gnällde för det gjorde jag faktiskt inte utan bara sa väldigt försynt...o kanske lite retsamt)

Jäjä, min man gick tillbaks till spelet o jag blev underhållen av tv:n...

Back on track!

Kommentarer:

1 Syster Lisa:

skriven

Man kan inte förvänta sig för mycket! =O

Kommentera här: