Sorry de snorry, Betsy!

Jag vill gärna ha något att skriva om här...

Ibland har jag något att skriva om...men då ska jag komma ihåg det tills dess att jag har möjligheten...möjligheten innebär oftast att Flickan sover...o då försöker jag även komma ihåg alla andra grejer jag vill göra...

Mest kommer jag på grejer när Flickan är vaken...för då sitter jag oftast framför tv:n...tv:n har mycket att irritera sig på!

En sak att irritera sig på är reklam...speciellt låten till GBglass...den som slutar med ...lillebror...o som strax innan låter...hur skulle då världen se ut...
En jäkligt irriterande låt som irriterande nog sätter sig stenhårt på huvet så man hela tiden kan nynna lite på

...hur skulle då världen se ut... ... ...lillebror...


------
Flickan är bättre på att uppdatera...(Anv: Gäst Lös: gäst)

Kommentera här: