EFTERLYSNING!

(det skulle kunna gälla kommenterar...men det göööör det inte)

Godismakaren Haribo har två fantastiska godispåsar...en med salta piratpengar, Piratos kan de heta och sen en påse som heter Skipper Mix.

This is undisputed fact!

Ett annat välkänt faktum är att många affärer helt enkelt inte har dessa påsar längre...VARFÖR?
Jag och min man uppmärksammade detta faktum för ett par månader sen och jag tog efter ett tag, mod till mig och mailade Haribo. De i sin tur försäkrade att produktionen av de båda påsarna fortfarande var igång och hänvisade mig till butiken, som för övrigt uppskattar när kunderna engagerar sig i utbudet!
Jag tog hänvisningen på allvar och skickade ett mail till den affär där vi handlar mest...de uppskattade dock inte mitt engagemang och har inte svarat på mitt mail.

Efterlysningen gäller alltså:
Var får vi tag på Haribos Piratos och Skipper Mix??

Kommentarer:

1 mamma:

skriven

ska kolla i affären sen, om detta finnes lovar jag att köpa hela lagret och ta med mej imorgon..

Kommentera här: