Finbesök

Ikväll ska jag o min man använda upp min julklapp till min man!

Det är Henrik Schyffert o Johan Glans som har tagit sig till västkusten!
Just nu är jag mest spänd på om min man kommer hinna hem i tid...jag är också lite spänd på om jag kommer att hinna  fixa ngt slags godis!

-----------------
Förresten var jag på studiebesök i går kväll...var tvungen att sluta en halvtimme tidigare från jobbet...så jag kunde sitta o dega i soffan lite innan avfärd! Jag ska leka hästfröken med min mans kusin om någon vecka o då gäller det att ha koll på läget innan! Det var tyvärr inga shettisar som kusinen red på...jag känner mig inte lika tuff då...  jobbit!

Kommentarer:

1 Syster Lisa:

skriven

Men det fixar du ändå Carro! Bara för det inte är någora små hästar så är det ingen match för dig!

Kommentera här: