Ensamt?

Av någon anledning (som jag för ovanlighetens skull inte kommer ihåg) så säger min man: Nora

Jag ska skoja till det o säga det baklänges så jag säger: Nej, Aron!

Jag blir helt till mig över att höra hur ett tjejnamn blir ett killnamn om man vänder på det! Så jag säger till min man att undrans hur vanligt det är?!

Jag ser hur min man går igenom alla världens namn i sitt huvud o efter någon sekund kommer det: Mats!

Öh, Mats?! Vaddå, du menar att det finns tjejer som heter Stam?

Min man bara flinar o jag vänder mig om för att kolla hos scb.se...mest förstås för att visa min man att det inte finns någon Stam!

Okej, EN stackare heter Stam...

Men av alla namn som går igenom min mans huvud, why Mats?!

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Ja, men killar är ju som dem är. Man vet aldrig vad som försigår i deras huvud!

2 Sofia:

skriven

HA HA!
Det här var riktigt kul, tycker jag :)

Kommentera här: