Uppehåll!

Till mina kära läsare...alla åtta...


Jag ska ta en liten paus härifrån...vet inte hur länge...


Anledningen är att den är en av de saker som stressar mig
(antagligen pga det höga läsarantalet) ...o för att kunna försöka komma tillbaka till normal sinnesro så får jag testa detta...


Flickan gör sitt för att få mig lugn (sover som hon ska på dagen o sen hela natten)...


Hittills har jag spenderat väldigt mycket tid framför tv o dator o jag funderar på om det är anledningen till att jag blir stressad...att jag inte får tummen ur röven o gör nåt vettigt istället!


Så efter sex veckor av att inte må speciellt bra så kanske jag kan ta tag i det hela...på måndag!?...men allra helst idag!


Jag har haft turen att få sällskap o hjälp av systrar o mamma i fyra veckor men nu är det slut på den lyxen...
(jag har ju faktiskt klarat av att ta hand om min älskade man i snart fem år...så det borde inte va en omöjlighet med Flickan då)


Over and out...
for now

Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

Hejje!
Jag läser din blogg så fort det kommer ett nytt inlägg! Missar inte ett enda. Det är så kul att läsa vad som händer med lilla familjen... Hoppas att det blir mindre stressigt om du inte bloggar, fast jag hoppas att du kommer tillbaka med små inlägg emellanåt. Fast annars får jag väl uppdatera mig genom Rebecka...
Kram på dig!!

2 Martina:

skriven

Men.... betyder detta att vi måste ta till mer sociala sätt för att uppdateras vad som händer, huvva, telefon eller kanske tom riktiga besök... hur ska detta gå? Ja,ja, bara du tar hand om dig själv och lillprinsessan så är vi alla nöjda och glada, puss på dig!

3 Rebecka:

skriven

Tack så mycket för alla skratt jag har fått hittills i alla fall. Välkommen tillbaka sen om du vill. Kram Rebecka

4 Sofia:

skriven

Ja, tack för alla roliga inlägg och välkommen åter om och när det känns rätt.
Kram
Sofia

Kommentera här: