Tillbakablick

Två överraskningar igår...

Först: Flera timmars besök av två kamrater! Long time no see...samt att de mitt i stack iväg o fixade kebabrullar till middag! En underhållande o god dag...gjorde appselut inget att jag inte fick något annat gjort...Socialitet blev dagens uppdrag!

Sen: Min älskade man kom hem med en överraskning som han gömde i städskåpet för det skulle bli efterrätt till kvällen...tur att jag inte rör mig så mycket i städskåpet längre! Lagom till Shrek (what?! tv?!) fixade han till överraskningen...



o vid inzoomning såg det ut såhär:



Så om jag kan sluta gnälla så kanske jag hinner märka av så bra jag har det?!

Kommentarer:

1 Sofia:

skriven

Jäklar vilken grymt snäll man du har! Tänk att han bara plockade ut en tårta ur städskåpet så där :)

2 Martina:

skriven

Vilken superfin tårta!! Jag önskar att jag kunde få samma uppmärksamhet... fast jag har ju faktiskt inte fött nåt barn, de e kanske det som krävs först. Kommer nog ta ett tag innan jag får tårta...

Kommentera här: