Kontroll

Var hos barnmorskan i morse...hon hade en praktikant också så det blev lite av en dubbelkoll! T.ex. fick jag ett sämre järnresultat för att två prov togs o de valde ett medelvärde...istället för att ta de sista svaret som var bättre...Men jag är inte den som är den som kommenterar!

Sen var det två som klämde o mätte magen...
Jag skyller på att bara för de var två så krympte den ihop o visa inte sitt stora jag...mao låg jag inte på kurvan alls!!

Men det var egentligen inte så farligt att inte följa kurvan för det som finns i magen har nu tryckt sig neråt o tar inte så stor plats upptill...just nu!

Har blivit anmälda till föräldragrupp...hon (barnmorskan) har varit lite orolig för om vi kommer vara kvar i Halmstad eller det blir i Helsingborg, för hennes skulle gick jag med på det!

Men allvarligt!
Varför har dom den här "utbildningen" på förmiddagen mellan 8.30-10.30...för att de är så människor som har ett jobb att sköta??

En timme kvar till lunch o jag tänkte belöna magen med lite Toblerone!! Ho ho ho...

Kommentera här: