September fortsätter, 2020

Jag och martha har hängt hemma hos Ella-Rut där vi bland annat träfffade nykläckta kycklingar ... varav en valda att bajsa ner i ärment på Marthas regnjacka ... inte uppskattat av Martha! Men resten av besöket var mycket uppskattat!
 
Jag och Ella har utnyttjat presentkortet som vi båda fick av Adam! En tur på Söderåsen!
 
En finfin sommarkväll drog vi ut på en dryga 2 timmar lång ridtur ...
 
... mycket skritt men också en hel del galopp! Fika ingick också!
 
I den sista galoppen tröttnade Ellas häst på att rida bakom min häst så då galopperade de förbi oss! Helt galet!
 
 
En annan dag utnyttjade jag och Adam ett annat presentkort! Det som vi fick på vår 14 bröllopsdag av Adams päron ... barnpassning och restaurangbesök! Vi valde Sillen & Makrillen och var mycket mycket nöjda!
 
En annan dag hade jag bokat lunch- och hästträff med Matejna, Philippe och Matheo! Men innan lunchen hann jag med en vända till Nabben där mina bästaste fårskallar mötte upp!
 
Medan pizzan bakades hann jag också med en tur till Jonstorpsvägen 8 sen kom äntligen träffen!
 
 
Det var hästar, bajs, sår, springtävlingar, staketvisningar och mackkastning för hele slanten!
 
Matejna hade gjort helt rätt och tagit med hembakt fika också! Tackar tackar!
 
 
En annan dag drog minikusinträffen till Höganäs Saluhall för lite gemensam lunch! Och vem träffade vi där om inte självaste Elin och Brice! Trots vars ett socialt sällskap så hann vi med en snabb kram och klapp på magen!
Efter maten drog vi ner till Kvickbadet för klättring och lite tådopp!
 
 
 

Kommentera här: