Frau Schmidt!

Jag: bla...bla...jag o Flickan ska sova hos er på fredag o lördag!...bla...bla...det ska va tyst!...

Lillasyster: Men...eh...jag hade tänkt...

Jag: Nae!...bla...bla...detta har jag bestämt sedan länge!

Lillasyster: Jaha...okej.


Andra lillasyster: Ni kan sova i min lägenhet!

Jag: Najj! Jag kan inte hålla på att köra fram o tillbaka....bla bla...släpa på allt...bla bla...andra får göra som jag säger!

Andra lillasyster: Ja, okej.


(Nae, det slutade med att jag sov i andra lägenheten så lillaste Lillasyster fick som hon hade planerat!)

Inte nog med att jag ska behöva RÖRA på mig...

Glassen som jag skulle ha nu ikväll...

Den hade jag ställt i KYLEN!

O jag ville haft FRUSEN glass!!

Kommentarer:

1 Mimmi:

skriven

Du är väldigt bitter. Kan du inte njuta av det du har och leva ett rikt liv på det. Genom att gå runt dagarna i enda och bara vara bitter så drar du ju ner dig till en väldigt "tycka-synd-om-mig-själv-nivå" och det är inte många som orkar leva med någon md det tänket. Kom igen! Bra blogg förövrigt!

2 caroline:

skriven

Tack för kommentaren! Nog någon som jag inte känner. Jag hoppas inte folk tycker synd om mig, såvida jag inte är sjuk förstås :)

Men återigen, tack för respons det är alltid kul!

Kommentera här: