Besserwisser?

Fick ju fräsa fram i Mazda 323f igår igen!

Denna gången levde vi lite mer på kanten då bensinlampan vid vissa snäva svängar valde att tändas...men kör man en Mazda 323f så vågar man lite mer!

Anniuaj, anledningen till billånet var förstås att jag skulle köra kusintjejen till ridningen...o eftersom det är lite större hästar (än shetlandsponny) så håller jag ju på att skita på mig om dom tittar för mycket på mig.

Men jag får ju hjälpa kusinen med att lägga sadeln på plats och HÄR är det intressant...jag o kusinen (remember hon är nog strax under 10 år) är av olika åsikt vad gäller om sadeln ligger bra eller för långt fram!
Jag ger mig inte men säger att kusinen kan tillkalla en bättre vetande stalltjej som får uttala sig...Jag hade rätt!

Gissa om jag var nöjd! Yes, jag veeeet...pinsamt att jag blir så glad o nöjd över att få rätt mot en 10-åring...


Inte nog med det...vi blev oense en gång till...denna lilla diskussion hörde nog ridfröken för hon kollade väldigt diskret (lite senare under ridpasset) o minsann om hon inte fick fixa till det som kusinen inte ville att jag skulle göra!


What? Nene, jag är varken tävlingsinriktad eller bryr mig om vem som har rätt och fel...det är inte alls min stil!

Kommentera här: